Campingnoviser från Lund intar Böda
Ett gäng tyska stammisar är tillbaka för att tälta, flirta med tjejer och gå på salsakurs. Det campingovana Lundagänget har ordnat fest på stranden och raggargänget har raggarfest vid sina tält. Och så blir det grillning med ett kroppsbyggargäng.