Campingmormor Gurli fixar nya trenden
Freestyle och Gyllene Tider spelar på Böda. På campingen har alla sina egna sätt att få till den perfekta dagen. Långliggarna stannar helst i sina förtält medan kortliggare som Pia och Eva har hyrt Glampingtältet, där allt handlar om lyx och glamour.