Åke fixar disco i förtältet
Det är lördag på Böda Sands camping, veckans största festdag. Ett gäng från Hamburg som har campat på Böda i 13 år anländer, de återvänder varje sommar för att festa loss. Åke ordnar disco i förtältet och har flera dunkar hembränt.