Britt ser till att reglerna efterhålls
I kvarter 1 härskar Britts ökända gäng Böda Beer Bodys. För nyinflyttade campare som vill bli med i långliggargänget finns det regler som ska efterlevas och uppgifter som ska utföras för att man ska bli upptagen i sällskapet som fullvärdig medlem.