Britt & Tommy inviger en ny familj
Vi möter raggargänget Mörre Cruisers från Kalmar som visar på en sällsynt avsaknad av talang för att sätta upp tält. Popgruppen Wiwa, bestående av äkta paret Micke och Nilla från Växjö, är på campingen för att spela in musikvideor med sin son.