Regnet ställer till det på Böda Camping
Tältarna i popgruppen Wiwa från Växsjö utvärderar sitt nya musikvideomaterial, men så plötsligt kommer regnet. Raggar-Olsson och hans gäng från Vassmolösa fäktas med pinnar och duk, kommer Olsson att få upp sitt tält innan det blivit helt dränkt?