Nätdejten
Panda är en flitig e-dejtare, och när en underbar fransyska matchas med honom och en video-dejt anordnas, så försöker Panda och hans bröder att framhäva Pandas bästa sidor. Även om dom sidorna är en fullkomlig överdrift.