Pandas Nysning
Pandor nyser väldigt sött (och våldsamt) och vår panda är inget undantag. När ett filmklipp på den söta nysningen sprids på nätet blir Panda en "söt" sensation, vilket får Nom Nom att vilja försvara det nya hotet mot hans tron.