Toppbrorsan
Efter att Panda snubblat och råkat skrämma iväg en vargflock, så faller Björnarnas hierarki. Plötsligt har Panda blivit alffabjörnen och Grizzly måste ta hand om konsekvenserna av att en emotionell panda leder Björngänget.