Ockuperande Björnar
När staden planerar att förstöra Björnarnas grotta för att kunna sätta upp en mobiltelefonmast, så måste Grizzly och Panda hitta bevis på att dom har rätt att bo där. Och om dom inte lyckas, så försöker Isbjörn protestera och sabotera för byggarbetarna.