The Warrior Class
Ett chockerande mord i närheten av en amish-gård gör läget spänt mellan Kinaho-stammen och amishfolket. Lucas och hans team utreder brottet på Kinaho-mark och konfronteras av omedgörliga gängmedlemmar. Lucas får oväntat besök.