Sicario
En idealistisk FBI-agent värvas till en specialstyrka av dess chef för att jaga rätt på en mexikansk kartellboss.
En idealistisk FBI-agent värvas till en specialstyrka av dess chef för att jaga rätt på en mexikansk kartellboss. Hon kastas ut i ett farofyllt uppdrag som tvingar henne att ifrågasätta allt som hon tror på...