Bastille Day
Michael Mason, en amerikansk ficktjuv boende i Paris, jagas av CIA efter att ha stulit en väska som innehåller mer än bara en plånbok. Sean Briar, agenten som leder fallet, inser snart att Michael bara är en bricka i ett mycket större spel.