Mission: Impossible - Ghost Protocol
Ingen plan. Ingen förstärkning. Inget val. Ethan Hunt och hans elitteam går under jorden efter ett bombdåd mot Kreml där IMF stämplas som internationella terrorister. De försöker rentvå myndighetens namn, och avslöjar planer på ett kärnvapenkrig.