Jack Reacher
När ett fruktansvärt brott begås, pekar alla spår mot en gärningsman i häktet som bara har en sak att säga: Fånga Jack Reacher!
När ett fruktansvärt brott begås, pekar alla spår mot en gärningsman i häktet som bara har en sak att säga: Fånga Jack Reacher! Lagen har sina begränsningar, men det har inte Reacher, när hans jakt på sanningen ställer honom mot en oväntad fiende.