Olympus Has Fallen
Vita Huset attackeras av en grupp skickliga och skrupelfria terrorister, samtidigt som de kidnappar presidenten. När attacken sätter igång med full kraft tar sig presidentens före detta Secret Service-agent Mike Banning in i Vita Huset.