Henrik Schyffert
Anders åker till Henrik Schyfferts jaktstuga i Östergötland. Stugan är rejält nedgången, men varken Henrik eller hans jaktkompisar orkar ta tag i en renovering. Varken kök eller vardagsrum fyller sin funktion och nu vill ingen åka dit längre.