Isabel Adrian och Steve Angello
Anders besöker Isabel Adrian och stjärn-DJ:n Steve Angello som bor med sina barn i en lyxvilla i Hollywood Hills. Anders hjälper Isabel hitta struktur och att skilja på privatliv och jobb. Dessutom får Anders lära sig hur man för sig på röda mattan.