Linda och Micke bor på en gammal hästgård utanför Tierp. Hela gården är full med halvfärdiga projekt och på vintern har de ingen värme eftersom ledningarna fryst sönder. Fukt och mögel är ett stort problem, men det värsta är deras kantstötta relation.