Sussie och Jimmy i Åkersberga skulle bara göra lite mer plats i hallen för att få plats med barnvagnen. Tre månader senare har Jimmy rivit hela lägenheten, elen hänger från taket och de kan inte laga mat. En ny baby är på väg och Jimmy har brutit ihop.