Andra semifinalen
Nu avgörs det vilka som når den stora finalen i Avicii arena. Ebba Kleberg von Sydow och Olof Lundh ställs mot Bea Uusma och Magnus Betnér. Aldrig tidigare har två lag varit mer inställda på vinst.