Bombsäkra på fel svar
Kan Hanna Hellquist och Jonatan Unge sätta stopp för Messiah Hallberg och Kajsa Grytt? Ett lag gör bort sig tvåfaldigt och det andra tackar när gratispoäng tas emot.