Ska man ha koll på Tobbe Ek?
Emma Knyckare och Ola Söderholm har chansen att säkra slutspel ikväll. I deras väg står charmanta Dilba Demirbag och Leif Andrée. Leif har ingen aning vem Tobbe Ek är.