Kan Ebba förlora sitt jobb?
Hetsiga Ebba Kleberg von Sydow och Olof Lundh ställs mot, de tillsynes mer harmoniska, Elsa och Ernst Billgren. Ebba blir orolig för att mista sitt jobb.