Jerkas barn är i publiken
Bea Uusma och Magnus Betnér äntrar tävlingen och ställs mot Jerka Johansson och Tom Sjöstedt. Jerka blir satt ur spel när barnen sitter i publiken för att se pappa misslyckas.