Emma och Markus allstars-debut
Senast vi såg Emma Molin och Markus Krunegård tillsammans förlorade de finalen på utslagsfråga. Nu ställs de i sin öppningsmatch mot de prominenta mästarna Annika Lantz och Johar Bendjelloul.