Kaos med otippad gäst
Fyra taggade tävlande tar sig ur startgroparna när Linnea Henriksson och Gert Wingårdh möter Erik Blix och Jennifer Kücükaslan. Det bjuds på gruppens första dödskalendarium med en aningen otippad gäst som skapar kaos i studion!