Allstar-säsongen är här!
Allstar-säsongen är äntligen här! Tittarnas favoritdeltagare gör upp om den ärofyllda pokalen. I det extra långa premiäravsnittet ställs legendarerna Annika Lantz och Johar Bendjelloul mot Hanna Hellquist och Jonatan Unge.