Winter Beauties
Another Ultimate Grand Supreme title is up for grabs as Texas hosts the Winter Beauties Pageant. Kayleigh, 3, will compete alone on stage for the first time against heavy hitters Brooklyn, 10, and Brittannie, 9. Will she be ready to shine solo?