International Fresh Faces
Lily, 3, is a rough-and-tumble tot that her mom wants to soften up into a sweetie. Ashley-Noelle, 2, is following in her mom's pageantry footsteps and wants nothing but to win the crown. Will it be enough to beat determined performer Victoria, 7?