Director's Choice Pageant
It's the Director's Choice Pageant in Paragould, Arkansas, and Carissa, 2, is a rising pageant star with loads of personality. Standing in her way are Lexie, 5, a heavy hitter in the pageant world, and Zander, 5, a pageant diva in the boy's division.