Darling Divas
Darling Divas is the Brooklyn pageant where they encourage you to "let the Diva in you shine." Kylie, 3, will do just that, but will it be enough to win over the judges? Meanwhile, Keanna, 5, and Liana, 8, believe they have what it takes to win it all.