Do Not Disturb
Jason, Steve, Dave and Shari investigate the Hotel Conneaut in Pennsylvania. Reports of a ghost bride and mysterious attacks have put the lakeside resort's existence on the line, and the team must dig deep into the property's fiery past to find answers.