Ghost Adventures: Cecil Hotel
Zak and the crew check into the Cecil Hotel for a paranormal investigation of historic proportions.
For decades, the Cecil Hotel has been haunted by serial killers, suicides, devil worship and unexplained deaths. Now, for the first time ever, the Los Angeles landmark is allowing cameras inside for a paranormal investigation of ghostly proportions.