Stairway to Hell
Jason, Steve, Dave, and Shari join Dave’s dad, Bruce, to investigate paranormal claims at the Burrowes Mansion in Matawan, New Jersey. Mysterious markings on the attic walls may hold the key to unlocking the disturbances.