Evil in the Attic
Jason, Steve, Dave and Shari head to Glen Spey, New York, to conduct a follow-investigation of the notoriously haunted Burn Brae Mansion. To get to the bottom of the escalating paranormal activity, the team must tear down a wall leading to a secret room.