Oh Girl
Emmett’s struggles with co-parenting. Jake reconnects with someone. Kiesha’s plans go awry. Tiff and Rob heat up. Kevin has a new love interest. Papa struggles with being cancelled. Jada reveals a secret. Trig considers a new role.