The Christmas Train
A cynical journalist takes a train from Washington, D.C. to Los Angeles for Christmas to get inspiration for a story in honor of his late father.
A cynical journalist takes a train from Washington, D.C., to Los Angeles for Christmas to get inspiration for a story in honor of his late father. He gets to know the other passengers and runs into an old flame while aboard.