Dater's Handbook
Cassandra turns to relationship expert, Dr. Susie to help with her ailing love life. Will it be reliable George and fun-loving Robert.
Realizing she has a recurring habit of picking the wrong type of guy, Cassandra Barber turns to relationship expert, Dr. Susie, and her latest self-help book, to help with her ailing love life. She chooses between reliable George and fun-loving Robert.