Hunting Season
Newly divorced single mother Eva goes on a wellness weekend with her old friend Marlene to help her through her midlife crisis.
Newly divorced single mother Eva goes on a wellness weekend with her old friend Marlene to help her through her midlife crisis. Isabella, the young girlfriend of Eva's ex-husband, is also on the getaway, and wants to become Marlene's new best friend.