Royal-ish
Lacey is an amusement park princess who befriends 8-year-old Rose, a real-life princess, and is recruited by her handsome father to be her governess.
Lacey is an amusement park princess who befriends 8-year-old Rose, a real-life princess, and is recruited by her handsome father to travel to their kingdom and be the new governess.