Dead Talk
Amy heads to Seattle to give a TEDTalk-style lecture. When a tech genius dies, Amy suspects foul play.
Amy heads to Seattle to give a TEDTalk-style lecture. When a tech genius dies, Amy suspects foul play. When local cops shut her out, Travis joins forces with Amy to figure out whodunit.