Sweet Thing
Valentine’s Day brings unexpected developments. Trig and Shaad hit the town, while Jada and Darnell’s plans are ruined. Emmett makes a mature decision. Jake and Jemma’s day ends in a confession. Kiesha and Tiff meet up.