Pillow Talk: Between Love and Madness
The drama starts right away in this season of 90 Day Fiancé! Kenny and Armando, Tim and Veronica, Ashley and Stacey, and Loren and Alex react to the heartwarming airport reunions with sweet treats and champagne—but the tension is impossible to ignore!