Pillow Talk: Love on the Line
It's another exciting night on Pillow Talk, and Kim and Liz, Robert and Anny, Kalani and Kolini, and Patrick and John have a lot to say! As the weddings draw closer, the Pillow Talkers celebrate with a chicken shake that won't soon be forgotten.