Pillow Talk: Blinded By Love
On this week's episode of 90 Day Fiancé, Kenny and Armando, Kim and Jamal, Emily and Kobe, and Loren and Alex share their hottest takes on pet-washing routines, perfecting the pizza fold and joining in on a good old-fashioned Stitch n' Bitch!