Pillow Talk: Love by Any Other Name
It's Mother's Day and the Pillow Talkers are ready to watch! Jamal gives Kim a Mother's Day gift, Brandon and Betty pot herbs, Ashley and Stacey do a gratitude ceremony, and Liz and Patty enjoy a chocolate fountain.