I Fear Pretties/Magic Fish
After Margaret Rhino learns she's rare, she becomes intolerably arrogant, angering her two best friends. When Adam finds out she's not rare, he has to tell her the truth. Then, Adam rescues a stranded fish and is granted a magic fish wish.