Ain't Too Proud to Egg/The Two Jakes
In a school assignment, Adam, Jake and the gang are given eggs to care for. When the eggs hatch, Adam realizes fatherhood is more than it's cracked up to be! Then, Adam is surprised to learn Jake has made a clone of Adam.