Making the Grade/One Lump or Tutor
Pixiefrog changes from symbols representing grades to traditional letter grades with some frightening results! Then, when Adam fails yet another feeding frenzy exam, Mr. Hornbill hints he'll be held back if he doesn't pass the next test.